REGULAMIN SPRZEDAŻY

 

§ 1

PODSTAWOWE POJĘCIA

 

Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:

1)      Sprzedawcy – jest to przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FROLED Kamil Frontczak,

2)     Sklepie – jest to Sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem

https://hurtownia-drogowa.com.pl/

3)      Kupującym – jestto osoba, która zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży. Kupującym może być osoba, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,

4)      Konsumencie – jest to osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z rozumieniem art. 221 Kodeksu cywilnego,

5)      Przedsiębiorcy mający prawa konsumenta – jest to osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jednak z treści tejże umowy wynika, że nie ma ona dla tejże osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

6)      Towarze – jest to produkt oferowany przez Sprzedawcę w ramach działalności niniejszego sklepu internetowego, oznaczony jako dostępny bądź możliwy do zamówienia,

7)      Cenie – jestto pieniężny wyraz wartości oferowanego towaru, ustalony w polskich złotych i zawierający 23% podatek od towarów i usług. Podane w Sklepie ceny są cenami detalicznymi i nie są powiększone o koszty przesyłki,

8)      Zamówieniu – jest to złożone przez Kupującego oświadczenie woli o zamiarze nabycia towaru oferowanego przez Sprzedawcę. Zamówienie może być złożone drogą elektroniczną bądź telefonicznie,

9)      Reklamacji – jest to złożone przez klienta oświadczenie woli wyrażające niezadowolenie z nabytego towaru z uwagi na istnienie wady bądź jego nieprzydatność do umówionego przeznaczenia,

10)   Niezgodności towaru z umowąjest to odpowiedzialność Sprzedawcy względem Kupującego mającego prawa konsumenta za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej, zgodnie z rozumieniem przepisów Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796) – zwaną dalej: ustawą o prawach konsumenta.

11)   Usłudze elektronicznej – jest to usługa świadczona bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), zgodnie z rozumieniem przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (z późn. zm.).

§ 2

INFORMACJE O SPRZEDAWCY

 

1. Sprzedawcą jest przedsiębiorca – Kamil Frontczak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FROLED Kamil Frontczak, legitymujący się numerem NIP: 6652664172 oraz numerem REGON: 302464823.

2. Siedzibą sprzedawcy jest miejscowość Kobylniki k. Poznania, a adres Sprzedawcy to: ul. Szamotulska 22, 62-090 Kobylniki.

3. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod numerem telefonu: 531858628 lub drogą elektroniczną pod adresem biuro@hurtownia-drogowa.pl.

4. Sprzedawca świadczy usługi elektroniczne zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

§ 3

WARUNKI SPRZEDAŻY

 

1. W celu nabycia towaru oferowanego przez Sprzedawcę należy złożyć zamówienie. Składanie zamówień jest możliwe poprzez formularz na stronie https://hurtownia-drogowa.com.pl/, drogą e-mailową bądź telefoniczną.

2. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją przez Kupującego postanowień niniejszego Regulaminu.

3. W momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie przez Sprzedawcę złożonego Zamówienia dochodzi do przyjęcia Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie Zamówienia przez Sprzedawcę jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą.

4. Potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą jest wystawiony przez Sprzedawcę paragon fiskalny bądź – na życzenie Kupującego – faktura VAT.

5. Złożenie Zamówienia przez Kupującego, które następnie zostaje potwierdzone przez Sprzedawcę wiąże się dla Kupującego z obowiązkiem zapłaty ceny za zamówiony towar.

a) Cena podana przy każdym dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

b) Cena podana przy towarze w Sklepie nie jest powiększona o koszty przesyłki. Koszty dostawy są określone w trakcie składania zamówienia, w momencie, gdy Kupujący korzysta z formularza na stronie. W przypadku złożenia zamówienia w formie e-mailowej lub telefonicznej Kupujący powinien określić wybraną przez siebie formę dostawy, a Sprzedawca informuje go o aktualnym jej koszcie, który doliczany jest do ceny wybranych towarów.

c) Ceny wskazane w Sklepie są cenami detalicznymi, jednak przy zamówieniu większej ilości towarów istnieje możliwość indywidualnego uzgodnienia cen. W tym celu należy przed złożeniem Zamówienia skontaktować się ze Sprzedawcą.

6. Zapłaty za zamówiony towar dokonać należy poprzez:

a) przelew bankowy na rachunek bankowy wskazany na stronie Sklepu;

b) płatność poprzez system szybkich płatności;

c) przy odbiorze towaru – wówczas należność pobierana jest przez doręczyciela.

7. Realizacja złożonego Zamówienia jest uzależniona od dostępności towaru. W większości przypadków trwa do 24 h od momentu potwierdzenia Zamówienia, jednak czas ten może się wydłużyć (maksymalnie do 14 dni roboczych) np. w przypadku towarów wykonywanych na zamówienie.

8. Wszystkie oferowane w Sklepie towary są nowe i zgodne z opisem umieszczonym na stronie Sklepu.

9. W przypadku składania Zamówienia za pośrednictwem formularza na stronie Sklepu Kupujący jest obowiązany do wypełnienia formularza zgodnie ze wskazówkami i podania aktualnych danych osobowych oraz danych do dostawy towaru.

 

§ 4

DOSTAWA TOWARU

 

1. Towar jest dostarczany na adres wskazany przez Kupującego.

2. Kupujący może dokonać wyboru sposób dostawy towaru spośród następujących możliwości:

a) dostawa poprzez firmę kurierską

b) dostawa osobiście przez pracownika Sklepu.

3. Cena dostawy jest uzależniona od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy i każdorazowo określana w koszyku sprzedażowym lub w wiadomości od Sprzedawcy.

4. Cena dostawy towaru, gabarytowego lub nienormatywnego lub dostawy towaru poza granicę Rzeczypospolitej Polskiej jest ustalana indywidualnie przy złożeniu Zamówienia.

5. Czas dostawy towaru wynosi odpowiednio:

a) dla towarów dostarczanych poprzez firmę kurierską – zgodnie z Regulaminem firmy kurierskiej;

b) dla towarów dostarczanych osobiście przez pracownika Sklepu – czas dostawy jest ustalany indywidualnie przy złożeniu Zamówienia.

6. Z chwilą wydania towaru Kupującemu przechodzą na Kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Jeżeli towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Kupującemu będącemu Konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Kupującego z chwilą jej wydania Kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Kupującego.

7. Podczas odbioru Zamówienia należy sprawdzić w obecności kuriera stan paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem stosowny protokół reklamacyjny.

8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania od Kupującego zwrotu kosztów przesyłki, która nie została przez Kupującego odebrana.

 

§ 5

PRAWA I OBOWIĄZKI KUPUJĄCEGO

 

1. Kupujący ma prawo do:

a) uzyskania rzetelnej i wyczerpującej informacji o towarze;

b) wyboru sposobu dostawy towaru;

c) wyboru metody dokonania płatności za towar;

d) Kupujący mający prawa Konsumenta może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny;

2. Kupujący ma obowiązek:

a) przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu;

b) dokonania płatności za zamówiony towar wraz z kosztami przesyłki;

c) w przypadku odstąpienia od umowy Kupujący ma obowiązek zwrotu towaru w terminie najpóźniej 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy,

 

 

§ 6

ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

 

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego mającego prawa Konsumenta za dostarczenie towaru niezgodnego z umową na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta, w szczególności rozdziału 5a niniejszej ustawy.

2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, jeżeli najpóźniej w chwili zawarcia umowy, konsument został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową oraz konsument wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.

3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania towaru tylko wówczas, jeżeli:

1)           zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność;

2)           niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawcę lub osobę trzecią.

4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.

5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Niezgodność towaru z umową konsument zgłasza Sprzedawcy w postaci reklamacji w formie pisemnej – pocztą na adres Sprzedawcy lub elektronicznie na adres e-mail Sprzedawcy wskazany w § 2 ust. 3 niniejszego Regulaminu. W złożonej reklamacji konsument powinien uwzględnić swoje dane kontaktowe, określić, na czym polega niezgodność towaru z umową oraz wskazać swoje żądanie.

6. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt.

7. Reklamacja zostaje rozpoznana w terminie do 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zostanie poinformowany o jej złożeniu przez konsumenta. Wraz z reklamacją konsument może załączyć fotografie obrazujące niezgodność towaru z umową, co może wpłynąć na szybsze rozpoznanie reklamacji.

8. Sprzedawca informuje konsumenta o rozpoznaniu reklamacji pocztą na adres wskazany przez konsumenta lub elektronicznie na adres e-mail konsumenta wskazany przy zakupie.

9. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

10. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca Konsument udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.

11. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

1)           Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową;

2)           Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową;

3)           brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

4)           brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d ustawy o prawach konsumenta;

5)           z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

12. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

13. Sprzedawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

14. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.

15. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.

16. Ilekroć w niniejszym rozdziale mówi się o konsumencie, dotyczy to również przedsiębiorcy mającego prawa konsumenta,

 

§ 7

ZASADY REKLAMACJI DLA KUPUJĄCYCH NIEPOSIADAJĄCYCH PRAW KONSUMENTA

 

1. Do roszczeń reklamacyjnych Kupujących, którzy nie są konsumentami i nie posiadają praw konsumenta stosuje się przepisy dotyczące rękojmi uregulowane w przepisach Kodeksu cywilnego.

2. Wobec Kupujących niebędących konsumentami i nie posiadających praw konsumenta Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Kupującemu.

3. Kupujący niebędący konsumentem i nie posiadający praw konsumenta traci uprawnienia z tytułu rękojmi jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Termin ten będzie zachowany, jeśli wysyłka zawiadomienia o wadzie nastąpi przed jego upływem.

4. Kupujący niebędący konsumentem i nie posiadający praw konsumenta może skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi stosownie do postanowień Kodeksu cywilnego tj. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, w przypadku wady istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, żądać wymiany towaru na wolny od wad lub żądać usunięcia wady.

§ 8

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Kupującego może nastąpić na zasadach określonych w przepisach Ustawy o prawach konsumenta albo Kodeksu cywilnego.

2. Kupujący mający prawo Konsumenta może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Po upływie tego terminu prawo do odstąpienia od umowy wygasa.

3. Kupujący może odstąpić od umowy poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie, tj. drogą pocztową lub elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy wskazany w § 2 ust. 3 niniejszego Regulaminu. Kupujący może skorzystać w tym celu z wzoru, który został przedstawiony w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.

4. W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący jest obowiązany do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. Sprzedawca zwraca Kupującemu równowartość ceny towaru oraz koszty dostawy towaru – jednak tylko w wysokości odpowiadającej najtańszej metodzie dostawy dostępnej u Sprzedawcy. Zwrot środków następuje przy użyciu tego samego środka płatniczego, który został użyty przy płatności za towar w terminie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu przez Kupującego od umowy.

6. Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

 

§ 9

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

1. Sprzedawca przetwarza wskazane przez Kupującego dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, dalej: „Rozporządzenie”) oraz w oparciu o zasady ustalone w dokumencie zwanym: Polityką prywatności.

2. Dane osobowe przetwarzane przez Sprzedawcę są:

a) przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą,

b) zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami,

c) adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane,

d) prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane,

e) przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane,

f) przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.

3. Sprzedawca przetwarza dane osobowe wyłącznie w przypadkach:

a) gdy osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów,

b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,

c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Sprzedawcy,

4. Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, konieczne jest złożenie stosownego oświadczenia. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę.

5. Osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo w dowolnym momencie do wglądu w te dane oraz żądania ich modyfikacji.

6. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy ze Sprzedawcą.

7. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Sprzedawcy niezwłocznego sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.

8. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych – zgodnie z przepisami Rozporządzenia.

9. Szczegółowy zakres informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę został określony przez Usługodawcę w dokumencie – Polityka prywatności.

 

 

§ 10

ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

Sprzedawca świadczy usługi elektroniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.) oraz na zasadach ustalonych przez niego w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną.

 

§ 11

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem w stosunkach prawnych z Kupującymi zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

2. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Kupującym będzie sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do błędu w przedstawieniu treści udostępnionych w Sklepie.

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

Miejscowość, data: ……………………………….

Froled Kamil Frontczak

ul. Szamotulska 22

62-090 Kobylniki

Nip: 665-266-41-72

 

Imię i nazwisko konsumenta:

Adres konsumenta:

Numer zamówienia:

Data zamówienia:

Numer paragonu/Faktury:

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

 

 

Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu …………………….

Towar zwrócę niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Proszę o zwrot ceny towaru na numer rachunku bankowego: ……………………………………………………...

 

 

………………………

Podpis konsumenta